|
Воскресенье 19.05.2024 01:09 |
Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
|
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход |
Персональний сайт психолога НВК Бовкун Наталії Володими... |
Всего материалов в каталоге: 47 Показано материалов: 41-47 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 |
Понятие «стресс» прочно вошло в нашу жизнь. Стресс - негативные чувства и представления, которые возникают у людей, когда им кажется, что они не в состоянии справиться с требованиями ситуации. Исследования показывают, что экзаменационный стресс занимает одно из первых мест среди многих причин, вызывающих психическое напряжение у школьников.
|
Школа должна осознать свою долю экономической ответственности перед страной. Профориентационной работе следует занять важное место в деятельности школы, так как она связывает систему образования с экономической системой, потребности учащихся с их будущим. Для благополучия общества необходимо, чтобы каждый выпускник школы находил возможно более полное применение своим интересам, склонностям, не терял напрасно время, силы (да и средства) в поисках своего места в системе общественного производства, на котором мог бы принести наибольшую пользу и получить глубокое удовлетворение от своего труда.
|
Щоб дитина виросла природно доброю та чесною людиною, щоб вона не намагалася вдавати з себе кращу, ніж вона є насправді, доводиться уникати примусу у вихованні. Примушуючи до чогось, ми зобов'язуємо дитину робити щось таке, що не відповідає її сутності, інакше її не довелося б примушувати. Ефективне лише те виховання, яке привчає дитину до правди, привчає бути самою собою. Бути, а не вдавати. - С. Соловейчик |
"Це був звичайний міський автобус, - розповідає киянка Людмила. - Навпроти сиділа маленька симпатична дівчинка років п'яти і пильно дивилася мені прямо у вічі, від чого ставало якось ніяково. Таке відчуття, що ти на рентгені. Маленька дівчинка з очима бабусі... Тут раптом страшенно захотілося пити і я закашлялась, дістаючи з сумки пляшку з водою. - "Діабет, рання стадія, - спокійним тоном вимовило маля. - Багато нервуєш останнім часом. Він не повернеться. Але ти не хвилюйся - він темний, недобрий". - Пляшка випала у мене з рук. Мама дівчинки не витримала, стала відчитувати дитину, мовляв, знову ти за своє, просила ж... Потім вибачилась і вони вийшли на першій же зупинці. А я сама не знаю, чому поїхала в лікарню. Діагноз, поставлений мені білявою дівчинкою з мудрими очима, незабаром підтвердився"... Генії "фіалкового" кольору |
Сьогодні уже можна вважати доведеним, що джерела морального неблагополуччя потрібно шукати перш за все у сімейному вихованні. І це неважко пояснити: в дитинстві і ранньому дитинстві сім'я майже безроздільно формує особистість дитини. |
Однією з актуальних проблем, яка стоїть перед педагогами, є проблема агресивності дітей. Психологи-дослідники дедалі більше приділяють уваги вивченню самого феномена агресії, агресивним проявам і тенденціям поведінки, питанням профілактики агресивності. Нерідко трапляється, що обділені професійною педагогічною турботою саме ті діти, які найперше її потребують. Це, як правило, агресивні діти, які постійно стикаються з проявами неповаги до себе в сім’ї брутальністю, тобто діти зі складною долею, педагогічно занедбані, нерідко з фізичною та розумовою відсталістю. "Важким” дітям насамперед найбільше потрібно уваги, турбота про їхнє емоційне здоров’я і психолого-педагогічна допомога. Оскільки ж ефективність виховання значною мірою зумовлена впливом соціального довкілля вивчення особистості має супроводжуватись діяльністю педагога з корекції впливу цього середовища (сім’ї, ставлення до дитини в групі). |
« Своєчасно знайти, виховати й розвинути задатки і здібності у своїх вихованців, своєчасно розпізнати в кожному його покликання - це завдання стає тепер найголовнішим у системі навчально-виховного процесу» (В.О. Сухомлинський).
|
|
|