|
Воскресенье 19.05.2024 01:09 |
Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
|
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход |
Персональний сайт психолога НВК Бовкун Наталії Володими... |
Всего материалов в каталоге: 47 Показано материалов: 21-30 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 » |
Поради вчителю: 1. Учитель не повинен вихваляти кращого учня. Не потрібно вирізняти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми . 2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина частіше від інших ставатиме переможцем, що може викликати неприязнь до неї інших учнів . 3. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини "вундеркінда". Недоречне акцентування на її винятковості породжує роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність - зловмисне прилюдне приниження унікальних здібностей - звичайно, неприпустима. 4. Учителеві необхідно пам'ятати, що в більшості випадків обдаровані діти погано сприймають суворо регламентовані заняття, що повторюються. |
Ступінь стомлюваності У флегматиків, сангвініків, холериків — невелика схильність до втомлюваності, їм менше часу необхідно для відпочинку; домашні завдання вони виконують за один раз. Вони воліють займатися не в абсолютній тиші, а разом із товаришами. Вони починають працювати поступово, «розгойдуються» на початку заняття, починають із простіших завдань і переходять до складніших. |
В этой статье предложены рекомендации всем учасникам учебно- воспитательного процесса по выявлению и развитию способных учащихся. |
Вступ дитини до школи - надзвичайно відповідальний момент як для самої дитини, так і для її батьків. Для безболісного і успішного входження в учбову діяльність малюк має бути здоровим і всесторонньо підготовленим. Докладніше про питання готовності дитини розповідає шкільний психолог. |
Вивчення внутрiшнiх процесiв розвитку на кожному вiковому етапi, особливо перiодiв криз - актуальне завдання в дослiдженнi психологiї особистостi дитини. Успiшна адаптацiя є необхiдною умовою розвитку iндивiдуальностi, продуктивної активностi та творчостi. Перехід вiд дошкiльного вiку до школярства в дитячiй психологiї називають малою кризою. Це критичний вiк. Якi проблеми, труднощi спiткають дитину в цей перiод? Якi природнi механiзми адаптацiї i за яких умов вони «спрацьовують»? Спочатку сформулюємо критерiї адаптацiї, якi умовно можна подiлити на об’єктивні та суб’єктивнi. Об’єктивнi показники адаптацiї - це адекватна поведiнка та успiшне навчання. До суб’єктивних належать самовдоволення, яке проявляється в емоцiйному станi, та внутрiшнiй комфорт. Навчальна дiяльнiсть складається з фiзiологiчного, психiчного, інтелектуального, соцiального, педагогiчного та iнших аспектiв. |
Що потрібно перебороти батькам, щоб допомогти
дитині позбутися від депресії: |
Депресія (depressio - гнітити) у психології визначається як афективний
стан, що характеризується негативним емоційним тлом, зміною мотиваційної сфери,
когнітивних подань і загальної пасивності поводження. По визначенню
С.Ю.Циркина, депресія - це афективний синдром, в основі якого лежить знижений,
пригноблений, подавлений, тужливий, тривожний, боязкий або байдужний настрій.
|
Важно отметить, что причиной невосприимчивости трудного школьника к
воспитательным воздействиям является не принципиальная неисправимость, а то,
что, как отмечал В.А. Сухомлинский, "процесс воспитания идёт по ложному
пути".
|
Важливим для психічного здоров'я дитини є психологічний клімат родини. Він суттєво впливає на дитину, спричиняє стан комфорту або ж дискомфорту. Дуже важливо, щоб батьки могли вчасно реагувати на зміни психічного здоров'я дитини, наприклад, за допомогою її малюнків. Психологи вже давно свідчать про важливість дитячого малювання - не тільки як шляху психічного розвитку, а й як засобу діагностики психічного стану. Л.Виготський вважав, що дитяче малювання - це графічна мова, яка міститься десь посередині між жестами та усним мовленням, з одного боку, та письмовою мовою - з іншого.
У малюнку дитина відтворює навколишню дійсність, надає відображуваному особистісний зміст. Дитяче малювання - це особливий вид мови, яка дає змогу розповісти про предмет і зміст дитячого життя через призму мислення, почуттів, уяви. |
Младший школьник – это человек,
активно овладевающий навыками общения. В период происходит интенсивное
установление дружеских контактов. Приобретение навыков социального
взаимодействия с группой сверстников и умение заводить друзей является одной из
важных задач развития на этом возрастном этапе. |
|
|