Воскресенье
19.05.2024
01:09
Форма входа
Категории раздела
Мои статьи [47]
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 24
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Персональний сайт психолога НВК Бовкун Наталії Володими...
    Главная » Статьи

    Всего материалов в каталоге: 47
    Показано материалов: 21-30
    Страницы: « 1 2 3 4 5 »

    Поради вчителю
    1. Учитель не повинен вихваляти кращого учня. Не потрібно вирізняти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми .
    2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина частіше від інших ставатиме переможцем, що може викликати неприязнь до неї інших учнів .
    3. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини "вундеркінда". Недоречне акцентування на її винятковості породжує роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність - зловмисне прилюдне приниження унікальних здібностей - звичайно, неприпустима.
    4. Учителеві необхідно пам'ятати, що в більшості випадків обдаровані діти погано сприймають суворо регламентовані заняття, що повторюються.

    Мои статьи | Просмотров: 409 | Добавил: natali | Дата: 28.07.2011 | Комментарии (0)


    Ступінь стомлюваності
    У флегматиків, сангвініків, холериків — невелика схильність до втомлюваності, їм менше часу необхідно для відпочинку; домашні завдання вони виконують за один раз. Вони воліють займатися не в абсолютній тиші, а разом із товаришами. Вони починають працювати поступово, «розгойдуються» на початку заняття, починають із простіших завдань і переходять до складніших
    .

    Мои статьи | Просмотров: 466 | Добавил: natali | Дата: 27.07.2011 | Комментарии (0)


    В этой статье предложены рекомендации всем учасникам учебно- воспитательного процесса по выявлению и развитию способных учащихся.

    Мои статьи | Просмотров: 392 | Добавил: natali | Дата: 27.07.2011 | Комментарии (0)


    Вступ дитини до школи - надзвичайно відповідальний момент як для самої дитини, так і для її батьків. Для безболісного і успішного входження в учбову діяльність малюк має бути здоровим і всесторонньо підготовленим. Докладніше про питання готовності дитини розповідає шкільний психолог.

    Мои статьи | Просмотров: 399 | Добавил: natali | Дата: 27.07.2011 | Комментарии (0)

    Вивчення внутрiшнiх процесiв розвитку на кожному вiковому етапi, особливо перiодiв криз - актуальне завдання в дослiдженнi психологiї особистостi дитини. Успiшна адаптацiя є необхiдною умовою розвитку iндивiдуальностi, продуктивної активностi та творчостi.
    Перехід вiд дошкiльного вiку до школярства в дитячiй психологiї називають малою кризою. Це критичний вiк. Якi проблеми, труднощi спiткають дитину в цей перiод? Якi природнi механiзми адаптацiї i за яких умов вони «спрацьовують»? 
    Спочатку сформулюємо критерiї адаптацiї, якi умовно можна подiлити на об’єктивні та суб’єктивнi. Об’єктивнi показники адаптацiї - це адекватна поведiнка та успiшне навчання. До суб’єктивних належать самовдоволення, яке проявляється в емоцiйному станi, та внутрiшнiй комфорт.
    Навчальна дiяльнiсть складається з фiзiологiчного, психiчного, інтелектуального, соцiального, педагогiчного та iнших аспектiв. 

    Мои статьи | Просмотров: 454 | Добавил: natali | Дата: 27.07.2011 | Комментарии (0)

       Що потрібно перебороти батькам, щоб допомогти дитині позбутися від депресії:

    Мои статьи | Просмотров: 457 | Добавил: natali | Дата: 27.07.2011 | Комментарии (0)


    Депресія (depressio - гнітити) у психології визначається як афективний стан, що характеризується негативним емоційним тлом, зміною мотиваційної сфери, когнітивних подань і загальної пасивності поводження. По визначенню С.Ю.Циркина, депресія - це афективний синдром, в основі якого лежить знижений, пригноблений, подавлений, тужливий, тривожний, боязкий або байдужний настрій.

    Мои статьи | Просмотров: 4125 | Добавил: natali | Дата: 27.07.2011 | Комментарии (0)


    Важно отметить, что причиной невосприимчивости трудного школьника к воспитательным воздействиям является не принципиальная неисправимость, а то, что, как отмечал В.А. Сухомлинский, "процесс воспитания идёт по ложному пути". 

    Мои статьи | Просмотров: 1284 | Добавил: natali | Дата: 23.07.2011 | Комментарии (0)


    Важливим для психічного здоров'я дитини є психологічний клімат родини. Він суттєво впливає на дитину, спричиняє стан комфорту або ж дискомфорту.
    Дуже важливо, щоб батьки могли вчасно реагувати на зміни психічного здоров'я дитини, наприклад, за допомогою її малюнків. Психологи вже давно свідчать про важливість дитячого малювання - не тільки як шляху психічного розвитку, а й як засобу діагностики психічного стану. Л.Виготський вважав, що дитяче малювання - це графічна мова, яка міститься десь посередині між жестами та усним мовленням, з одного боку, та письмовою мовою - з іншого.

    У малюнку дитина відтворює навколишню дійсність, надає відображуваному особистісний зміст. Дитяче малювання - це особливий вид мови, яка дає змогу розповісти про предмет і зміст дитячого життя через призму мислення, почуттів, уяви.

    Мои статьи | Просмотров: 883 | Добавил: natali | Дата: 23.07.2011 | Комментарии (0)


    Младший школьник – это человек, активно овладевающий навыками общения. В период происходит интенсивное установление дружеских контактов. Приобретение навыков социального взаимодействия с группой сверстников и умение заводить друзей является одной из важных задач развития на этом возрастном этапе.

    Мои статьи | Просмотров: 737 | Добавил: natali | Дата: 22.07.2011 | Комментарии (2)