|
Суббота 18.05.2024 23:08 |
Статистика |
Онлайн всего: 2 Гостей: 2 Пользователей: 0 |
|
|
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход |
Персональний сайт психолога НВК Бовкун Наталії Володими... |
Всего материалов в каталоге: 47 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 » |
Вже давно відомо, що традиційні методи виховної дії на підлітків з ускладненою
поведінкою не дають бажаного результату. Педагогові, батькам, якщо вони дійсно заклопотані проблемами
підлітка, чим би вони не були ініційовані, необхідно
постійно коректувати в першу чергу свою поведінку і шукати прийоми і
методи ефективної дії на дитину.
Метод-
це спосіб прямого або
опосередкованого впливу на особу. У нашому випадку під способом впливу розуміється
сукупність чинників: особисті якості
педагога, соціально-психологічний клімат учбової установи, колективу однолітків; весь інструментарій освітнього процесу.
Під прийомом прийнято
розуміти частину методу, його фрагмент. Методи і прийоми нерідко переходять з
одного стану у інший, міняють свої ролі,
залишаючись нерозривно зв'язаними.
Аби вибрати
той чи інший метод або прийом
педагогічної дії необхідно чітко уявляти
собі, чого вам необхідно добитися з
його допомогою. |
Психологічно готуючи учнів до участі в олімпіадних змаганнях, необхідно враховувати тип темпераменту, індивідуально-типологічні особливості, ступінь нервового напруження й обсяг розумової діяльності |
Першовідкривачами обдарованості дітей є батьки. Вони виконують найголовнішу роль у становленні й розвитку не тільки обдарованості дитини, а і її особистості.
|
Навчальні невдачі та незадовільна поведінка можуть бути також обумовлені порушеннями функціонування нервової системи дитини. |
Необхідно дотримуватися таких правил:
|
Прихід до школи є переломним моментом у житті дитини. Адже відбувається перехід до нового способу життя і умов діяльності, нового положення в суспільстві, нових взаємин як з дорослими, так і з однолітками. Треба врахувати, що відмінна риса положення школяра полягає в тому, що навчання є відтепер для нього обов'язковою діяльністю. І дитина повинна знати, що за неї вона несе відповідальність перед учителем, школою, сім'єю. Відомо, що якість навчальної роботи школяра оцінюється вчителем, і ця оцінка впливає на ставлення до нього оточуючих: батьків, однокласників. |
Щоб дитина виросла природно доброю та чесною людиною, щоб вона не намагалася вдавати з себе кращу, ніж вона є насправді, доводиться уникати примусу у вихованні. Примушуючи до чогось, ми зобов'язуємо дитину робити щось таке, що не відповідає її сутності, інакше її не довелося б примушувати. Ефективне лише те виховання, яке привчає дитину до правди, привчає бути самою собою. Бути, а не вдавати. - С. Соловейчик |
Майбутнє дитини значною мірою залежить від того, яку основу заклали їй у сім'ї. Перед батьками стоїть завдання виховати її вольовою, ініціативною, підготовленою до боротьби з труднощами, які зустрічаються в житті, а також здоровою. Про останнє поговоримо докладніше. |
Дитину можна порівняти з дзеркалом. Вона відбиває любов, а не починає любити першою. Якщо дітей обдаровують любов'ю, вони її повертають. Якщо їм нічого не дають, їм нічого повертати. Потреба в любові і прийнятті, тобто потрібності іншому, — од¬на з фундаментальних людських потреб. її задоволення — необхідна умова нормального розвитку дитини, основа її майбутньої самопова¬ги, почуття особистої гідності, впевненості у своїх силах. |
Мета тренінгу: навчитися встановлювати і підтримувати психологічний контакт у спілкуванні; самопізнання свого потенціалу й обмежень при взаємодії з іншими; пізнати і зняти внутрішній бар'єр для підвищення рівня комунікації та взаємодії у команді.Збиратись разом — це початок, Триматись разом — це процес, Працювати разом — це успіх. Генрі Форд
|
|
|