Метою роботи психолога дитячого садку являється створення сприятливих умов для повноцінного
проживання дитиною дошкільного дитинства, формування основ базової культури
особистості, усебічний розвиток фізичних та психічних якостей відповідно до
вікових та індивідуальних особливостей, підготовка до життя у сучасному
суспільстві, до навчання у школі, забезпечення безпеки життєдіяльності
дошкільника. Психодіагностична робота в установі ведеться по наступних напрямах:
- Діагностика пізнавальної сфери (мислення, увага, сприйняття, пам'ять,
уява) - групова та індивідуальна;
- Діагностика емоційної сфери(прояви агресивної поведінки, страхи,
тривожність, емоційна чуйність) - групова та індивідуальна;
- Діагностика готовності до школи (мотиваційна готовність,
інтелектуальна, комунікативна)– групова та індивідуальна;
- Діагностика проходження періоду адаптації до дитячого саду дітей, що
знову поступили;
- Діагностика дитячо-батьківських стосунків (міжособові стосунки у сім'ї,
батьківські стосунки, визначення психологічної атмосфери у сім'ї) -
індивідуальна та групова;
- Діагностика педагогів (вивчення міри емоційного вигорання, вивчення
психологічного клімату, вивчення творчого потенціалу педагогів, самоаналіз професійних
утруднень) - групова та індивідуальна. З метою
попередження виникнення проблем розвитку дитини на протязі січня проводяться корекційні заняття з групою ризику, спрямовані на
підвищення самооцінки у дошкільника, на навчання дітей умінню управляти своєю
поведінкою, спрямовані на формування у дітей почуття довіри та упевненості в
собі.
|