У НВК працює школа майбутнього першокласника. В
дитячому садку проводили знайомство з
майбутнім учителем, а також ознайомлення педагога з роботою випускної групи,
вивчення індивідуальних особливостей дітей, участь у їхніх справах. Участь
практичного психолога Зінченко Н.В. у батьківських зборах майбутніх першокласників. У своїх виступах розкрито питання вікових особливостей дітей 6–ти років, проблеми з якими може зіткнутися дитина під час навчання в школі і
можливі шляхи їх вирішення, вплив батьківсько–дитячих стосунків на розвиток
особистості в цей період, тощо. На
батьківських зборах психолог проводить анкетування батьків щодо додаткового визначення
рівня адаптації дітей до навчання у школі. Надані психологічні рекомендації батькам щодо допомоги розвитку та реалізації можливостей своєї дитини (детальніше з рекомендаціями можливо ознайомитися на сайті за розділом каталог статей). Постійно просліджується взаємозв´язок педагогів
дошкільного закладу і школи здійснюється на інформаційному (семінари-практикуми
з обговорення програм і планів навчально-виховної роботи, створення
дидактичного матеріалу) і на діяльнісному (обмін новаторськими методиками,
досвідом організації навчальної діяльності старших дошкільників і молодших
школярів, взаємне консультування) рівнях. Усі вони мають усвідомлювати, що
підготовка дітей до школи, яка є одним з головних завдань дошкільної освіти,
має спрямовуватися на всебічний розвиток особистості.
|