Суббота
18.05.2024
23:59
Форма входа
Категории раздела
Мои файлы [20]
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 24
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Персональний сайт психолога НВК Бовкун Наталії Володими...
    Главная » Файлы » Мои файлы

    Визнаємо і цінуємо взаємодію.
    30.07.2011, 23:26


    Мета тренінгу: усвідомити себе та свою діяльність у системі освіти; зрозуміти середовище, в якому працює вчитель; осмислити роль учителя у суспільній взаємодії (вчителі, учні, батьки).
    Матеріали: плакат, аркуші формату А4, стікери, маркери, скотч, ножиці (на всіх учасників).
    Категорія: педагоги.
    Тривалість: 1,5 години.
    Рефлексія (10 хв)
    Мета: визначити установки та думки щодо тренінгу.
    Кожен тренінг починається зі вступної частини — обговорення, налаштування на роботу у групі, знайомство. Я пропоную вам окреслити свій настрій зараз, назвати ваше ім'я, посаду, школу, в якій працюєте.
    Знайомство (15 хв)
    Мета: підвищити довіру, зняти психоемоційне напруження.
    Символічно наші зустрічі починаються із процедури знайомства. Щойно ми дізналися, яка атмосфера панує у нашому колі, спробували запам'ятати імена. А зараз я пропоную вам продовжити речення: «Учитель — це...».
    Правила роботи у групі (7 хв)
    Мета: актуалізувати правила групової роботи.
    Матеріали: плакат з основними правилами взаємодії на психологічному тренінгу.
    Тренер пропонує розпочати роботу з актуалізації правил, які допоможуть комфортно почуватися й ефективно працювати кожному на занятті. Психолог демонструє і зачитує кожне правило. Якщо група додає чи видозмінює певні правила, їх записують на плакаті.
    Очікування (15 хв)
    Мета: визначити сподівання й очікування від роботи у групі.
    Матеріали: плакат із зображенням галявини.
    Нашу психолого-педагогічну діяльність можна уявити як мальовничий і різноманітний ліс, де ми, блукаючи стежками особистих пошуків, то усамітнюємось, то виходимо на яскраві, освітлені нашим покликанням галявини, щоб розпалити з колегами вогнище надії, взаємної поваги та розуміння. Прошу кожного з вас записати ваші очікування від сьогоднішнього заняття, озвучити і прикріпити їх на плакаті.
    Інформаційне повідомлення «Типи професій» (5 хв)
    Мета: розказати про основні вимоги до професій типу «людина — людина».
    За класифікацією Є. Клімова, існує п'ять типів професій: «людина — людина», «людина — техніка», «людина — природа», «людина — знакова система», «людина — художній образ». Кожен тип професій передбачає певний вид діяльності. Так, типу професій «людина — людина» відповідають виховання, навчання, управління, медичне обслуговування. Основні вимоги до них: уміння встановлювати стосунки з іншими людьми, акуратність, готовність прийти на допомогу, привітність, доброзичливість, самокритика, саморегуляція, емоційна стійкість, логічність мислення, добра пам'ять.
    До професій цього типу належать: учитель, бібліотекар, лікар, працівники міліції, тренер, екскурсовод, кореспондент.
    Я пропоную вам опитувальник, який допоможе визначити готовність до співпраці з учнями. Об'єднайтесь у пари й обговоріть варіанти ваших відповідей з колегами (таблиця 2).
    Вправа «Книжка життя» (30 хв)
    Мета: релаксація.
    Матеріали: магнітофон, аудіокасета.
    Психолог. Сядьте зручно. Зробіть кілька спокійних вдихів і видихів. Скажіть: «Мені добре». Заплющте очі, уявіть собі білий екран, на якому послідовно будуть змінюватися картинки.
    Опитувальник готовності до співпраці з учнями.
    Запитання Відповідь
    Так Ні Залежить від обставин
    1. Чи згодні ви, що педагог завжди має тримати дистанцію,' спілкуючись з учнями?
    2. Чи часто ви змушені підвищувати голос у класі?
    3. Чи радяться учні з вами щодо своїх особистих проблем?
    4. Чи згодні ви з думкою, що вчитель завжди має опановувати свої емоції?
    5. Чи впливають соціальні проблеми вчителя на його відносини з учнями?

    6. Чи впливають ваші соціальні проблеми на ставлення до своєї роботи?

    Категория: Мои файлы | Добавил: natali
    Просмотров: 469 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: