Аналітико-узагальнюючі:
·
сприяння
всебічному розвитку учнів на основі вивчення і врахування їхніх
індивідуально-психологічних особливостей.
Координаційно-узгоджуючі:
·
У
забезпечення узгодженості роботи учнівського, вчительського, батьківського
колективів.
Психологічні:
·
Установлення
довірливих стосунків із вихованцями,
·
зняття-психологічного
напруження в учнівському колективі.
Стимулюючо-гальмівні:
·
активізація
чи гальмування учнівської діяльності залежно від її спрямованості.
Зміст роботи класного
керівника
·
Вивчення
учнів.
·
Об'єднання
учнів у колектив.
·
Співпраця
із дитячими та молодіжними організаціями.
·
Робота з
батьками, громадськістю.
·
Співпраця із
культурно-освітніми та позашкільними установами.
·
Співпраця із шкільним
психологом.
·
Організація
виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної,
суспільно-гуманістичної, фізкультурно-оздоровчої, організаторської,
ціннісно-орієнтаційної.
·
Індивідуальна
робота з учнями.
|