1.Не стримувати розкриття потенціальних можливостей
психіки .
2.Уникати однобокості в навчанні та вихованні.
3.Непозбавляйте дитини ігор,забав,казок,створювати
умови для виходу дитячої енергії,рухливості,емоційності.
4.Допомагайте дитині в задоволенні основних людських
потреб(почуття безпеки,кохання,повага до себе та оточуючих),оскільки
людина,енергія якої пригнічена загальними проблемами,найменше спроможна досягти
висот самовираження.
5.Залишайте дитину на самоті й дозволяйте займатися
своїми справами. Пам’ятайте: «Якщо ви хочете своїй дитині добра,навчіть її
обходитися без вас».
6.Підтримуйте здібності дитини до творчості й
виявляйте співчуття до невдач. Уникайте незадовільної оцінки творчих спроб
дитини.
7.Будьте терплячими до ідей,поважайте
допитливість,запитання дитини. Відповідайте на всі питання,навіть,якщо вони,на
ваш погляд,виходять за рамки дозволеного .
8.Навчати слід не того,що може сама дитина,а того,що
вона опановує за допомогою дорослого, показу, підказки.
|