Воскресенье
19.05.2024
01:09
Форма входа
Категории раздела
Мои статьи [47]
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 24
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Персональний сайт психолога НВК Бовкун Наталії Володими...
    Главная » Статьи » Мои статьи

    Як працювати з дитиною над виконанням домашніх завдань? Чи потрібно сидіти з дитиною під час виконання домашніх завдань?..


    У перші місяці, можливо, і слід посидіти біля дитини над виконанням домашніх завдань. А потім, з часом, це варто звести до мінімуму.

       Починати нову справу завжди важко. Ми, дорослі, розуміючи це, не повинні включати дитину в коло власних переживань, розчарувань, спричинених її шкільними невдачами.

       Основне завдання – сформувати у дитини основні навчальні вміння:

    ·        прищепити звичку готуватись до уроків систематично;

    ·        встановити режим дня;

    ·        враховувати індивідуальні особливості;

    ·        сформувати віру у власні сили, не виробити заниженої самооцінки.

    Чи потрібно змушувати дитину переписувати завдання, зроблене з помилками?

       Дозоване вправлення є корисним. Слід підходити з позиції здорового глузду. Якщо дитина безвідповідальна, то можна і примусити.

       Варто зрозуміти, що все під контролем. Найкращою реакцією буде висловлювання сподівання, що наступного разу дитина буде уважнішою.

       Переписування – нудна і повторна робота, яка може відбити бажання вчитися.

       Коли ви помічаєте, що дитина перевтомилася, потрібно зменшити навантаження, відволіктися. Дієвими є заохочення, похвала.

    Чи потрібно карати дитину за невдачі у навчанні?

     Наприклад: «Не зробиш усе як слід – не підеш гуляти».

     Не бийте лежачого. Не створюйте ситуацій, коли дитина змушена працювати заради того, щоб уникнути покарання. Ніяке покарання не змусить дитину виконати те, чого вона не розуміє. Поясніть! Слід бачити перспективу.

    Чи потрібно дитину або її роботу порівнювати з іншими дітьми або з роботою інших дітей?

    Однозначно ні! Порівнювати варто з учорашнім днем. І не забувайте, що наше завдання – навчити дитину радіти, формувати впевненість у собі, у своїх силах, домагатися гарних результатів у будь-якій справі.

       Хваліть виконавця, критикуйте виконання. Формуйте у дитини почуття власної неповторності.

       Оцінка завжди має бути позитивною. За нову роботу дитину варто хвалити. У найгіршій роботі можна завжди знайти щось, варте похвали. При цьому не слід обманювати ні себе, ні дитину, важливо лише не залишати без уваги її досягнень, навіть найменших її власних рекордів.

     Як порозумітися з вашою дитиною у конфліктних ситуаціях? Яким є покарання за неслухняність?

      Причини бувають різними, і перш за все потрібно виявити їх.

       Способи впливу: дитина хоче привернути вашу увагу, впертість, небажання, втома. Змусити – відмова від приємного.

      

     

     

    Категория: Мои статьи | Добавил: natali (23.01.2012)
    Просмотров: 561 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: